Bebeğim 26 günlük ve bazen geceleri emzirmeye uyandirdigimda sonra dalamiyor doymuyor desem bez takibi yapıyorum sürekli dolu oluyor hatta baya dolu oluyor gazını da çıkarıyor bazen yine de dalamiyor iki saat falan uğraşıyorum kımıl kimil sürekli bunu yasayipta çözüm bulan var mı😑