Merhaba güzel anneler bebeğime sleepy kullanıyorum hem ucuZ ve içeriği doğal diye ama sürkeli çok aşırı değişmen gerekiyor çünkü altını ıslak yapıyor değiştirmeyi düşünüyorum markalara ve fiyatlara baktom en uygun sleepy ama evladımız için gözden çıkardık pişik oldu çünkü gece prima kullandım altı kuru kalsın diye 4saat geçmiş takalı gerçekden alto kupkuru uykusu kaçmaaın diye değişmedim gözlerime inanamadım prima kullanan anneler doğrulasın lütfen 😂😂😂 molfixw geçmek istiyorum geceleri de primaya devam sizler hangi markadan memnunsunuz güzel anneler