Merhaba anneler
Chicconun kwik one modelinin grili siyahlı olan rengini satıyorum. Sorunsuz dur sadece bağaja koyarken güneşliğinin çok minik bir kısmı takıldı. Görülmüyor bile dikkatli bakınca. Kullanışlı ve küçük bagajlara bile rahat sığabilen bir araba puset sadece iki ay araçta kullanıldı tertemiz bebek arabası da çok sayılı kullanıldı. Oturduğum apartman da asansör olmadığı için 3. Kattayım taşıması zor oluyor baston tipi bir araba alıcam. Ben 2100 TL ye almıştım 1350 TL ye satıyorum şuan fiyatı zaten 2600 ve 2900 arası. İzmir içi elden teslim edilir.