Kikiriki seninde yorum yapana gicikligin niye sana mi kaldı ben annesine yorum yaptım sağlıklı kilo alması için demiyor sadece kilo diyor ya da sanane ya yeğenim 2 kilo 450 Gr doğdu arkadaşımin bebeği 4 e yakındı hep hastaydı bebeğin hareketli oluşunu sagkikli oluşunu kiloyla bağdaştıramazsin tabi 5 aylık 2 - 3 kilo değilse ayına göre doğduğu kiloya ve boyuna göre bakılır ne çok biliyosun ya herkese bi cvp sen başka postlarda onun bunun bebeğiyle kendi bebeğinin kilosunu karşılaştır ay benim ki 4 aylık şu kiloda 🤣🤣daha mı iyi yani