Nur321 tabiki vaaaar… İkizlerim. 8 aylarını doldurdular. Hala bir gecemiz öbürünü tutmaz. Bir gece 2 saat deliksiz mi uyudular ve uyudum, ertesi gece 15 dkda bir çığlık çığlığa ağlarlar sabaha kadar bir ona bir ona yetmeye çalışırım. Böyle geçiyor.
Hem atak dönemi hem diş hem de ek gıda ile alakalı.
Bir de şunu ekleyeyim. Aşırı huzursuz oldukları gecelerde özellikle dikkat ettim akşam gaz yapan yiyecekler vermişim, gaz sancısı ile baş edemedi yavrucuklar.