Benim dökülmelerimde ok fazla bide benim saçımda egzama var onun için bu sabunu aldım bir aydır kullanıyorum görünür bir faydasını görmedim doğrusu ama beğendim sabunu düzenli kullanımda işe yaracağını düşünüyorum ben pek düzenli kullanmadığımdan dolayı böyle, bir kalıp daha sipariş verecem daha onunda fiyatı tam yükselmeden😂