Betl41 Sezaryan doğum sonrası üç ay oldu . regl oldum ve Bugün dördüncü günü ve çok çok aşırı bir kanamam oluyor hiç böyle olmamıştı kanama çok ve yoğun . Başına gelen oldu mu acaba normal mi
Betl41 benim_adim_ebruli teşekkürler. Peki çok uzun sürdu mu yoksa normal adet gününuz kadar mı sürdü
Anne- Betl41 evet hıc bitmeyecek sandım bi ara doktora gitmeyi bile düşünmüştüm 2 saatliğine dışarı bile çıkamaz olmustım rahatsız ediyordu