Kızlar merhaba, oğlum doğduğundan beri aynı odada ama kendi yatağında uyutuyorum.
Haftasonu eşimle gezmeye gitmiştik annem oğlumla kaldı 19 aylık bu arada. Annem de kendi yatağına koymamış yanında uyutmuş. Neyse eve geldim dedim rahatı bozulmasın oğlumun bende onun yanına uzanayım. Normalde gece bir kaç kez uyanıp salanan bir bebek o gece de hareket etti uyandı bana dokundundukça geri uykuya daldı hep yani salamama gerek kalmadı. Tam da odasını ayırmayı düşünürken bu şekilde olması kafamı karıştırdı. Onunla birlikte uyumanın verdiği huzur ayrı uyanmaması da çok güzel oldu. Ne yapmalıyım bana fikir verir misiniz🙏🏾