sonsuz17 hiç korkmayın 18.ayinda ayırdım bende kıyamamistim ozman kadar ama artık herşeyi anladigi ve algıladığı için mahremiyet açısından zaten uygun değilmiş 1,5 yaş sonrası anne baba yani bende odasına Montessori yatak yaptırdim ve gelir gelmez kızım burası senin odan artık sen burada uyuyacaksin tamam mı dedim tamam dedi ve hiç bir sorun çıkarmadı ilginç bir sekilde ben çok zorlanirim yatmaz diyordum yatağına ilgi çekici yastıklar ayıcıklar koymustum ben hatta hemen onlara sarıldı yatti falan sizde öyle yapin şuan 21 ayligiz hala bir sorun yok şükür