Umayy16 4 ay 7 gunluguz arkadaslar hani 4 aydan sonra azaliyodu bu gaz bizim diger aylarda bu kadar gazimiz olmuyodu ne zaman azalicak bu 🤦🏽♀️😬🤭
a010101 Umayy16 5 aylık tamamen yok olmadı ama 4 aya göre daha rahat çıkarıyor 4 ayda aynı şeyleri demiştim ama biraz olsa bile azaldı
LadyBugg Bizde 4 ay 7 günlüğüz. Her beslenme sonrası gaz çıkarıyoruz bizde . Ilk başta zaten koliktik ama eskiye göre cok rahatladik.