18_kuzey Selamlar 2 aylık bebeğim gece hiç uyumuyır nerdeyse😩gazını çıkarıyor karnı da tok ama yatağına koyunca uyanıp ağlıyor 😩benm durumumda olan var mı tavsiyelerinz neler😞
Derinn16 18_kuzey benmki 11aylık hala uyumuyor gözaltlarım dizime indi daha dur senin çok yolun var😩😩😅😅
2811uraz 18_kuzey canım bizde Dr götürdük aynı sorun yüzünden. Gazı çıktığı gazı olmadığı anlamına gelmez çok gazlı dedi. Gaz damlası kullanıyoruz bi tık daha rahatladı 🤲🏻 2 ay 7 günlük
Yagmurtekin 18_kuzey dayanamıyorum. Ölü gibi dolaşıyorum etrafta evet doğduğundan beri bu şekilde bir kere uyku eğitimi verdim 1 ay rahat ettik sonra bozuldu 9 aydır bu şekildeyiz