Suyu neyle içiriyorsuz ya ben kızıma suluk beğendiremiyorum bardakla da beceremiyor dökülüyor boğuluyor yeni doğmuş bebek gibi kaşıkla veriyorum hala bunu kesmem lazım biliyorum.Bardağa alışsın diye mi uğraşmalıyım artık yoksa başka suluk mu denemeliyim