Zynpkrdgl benim bebeğim de aynıydı. Doktor bu şekilde sorun yok diyorsa, sarılık sorunu ortadan kalktıysa, rengi aşırı beyaz dudakları kuru gelmiyorsa, uykusunda mırıldanıp acıktığı sinyallerini vermiyorsa, bez sayısı ve kilo alımı normalde uyandırmayın bence. Çünkü sürekli uyandırılan bebeklerde bu sefer uyku problemi yaşanıyor. 3.ay atağından sonra 2-3 saatte bir yemek için gece sürekli uyanmaya başladı valla insan özlüyor o günleri 😂 ben her zaman yönetimi bebişe bıraktım ne zaman isterse o zaman yedi, doktor da bunu destekliyorsa sorun yok bence 🌸