Merhaba , kızım 4 ay 10 günlük . Bu zamana kadar sadece anne sütü ile beslendi. 2 gün önce doktor kontrolümüz vardı ve son 2 ayda kilo alımı az olduğu için anne sütü + mama ile ilerleyeceğiz . Ama mama ne kadar versem bilemiyorum . Aynı durumu yaşayan var mı? Günde ne kadar mama verdiniz?