Rainnnn melissaonay ay benim 40 gün normal kanama 41. Gün abdestlendim sonra 2 ay aralıksız adet gördüm 😂
Nedesemkii 15.güne kadar çok yoğun geldi su an 36.günümdeyim normal ped kullanmaya başlamıştım az az hala geliyor kesilmedi 🤷🏼♀️
KaganinAnnesi26 melissaonay 10 gün falan sürdü oda çok değildi normal de de kanamam az olurdu zaten sonrasında 3 5 gün gelmedi 1 gün geldi böyle devam etti
Nehirikom 20 gün yoğun, sonra aralıklı lekelenme sonra bi ara hiç olmadım zamanla düzene giriyor, 🤭 eşin mi soruyor :)
melissaonay Nehirikom yok canım eşim neden sorsun şuan 😂 benim 18 gün oldu da leke gibi geliyor artık acaba bitiyor mu dedim 😂