GoktugAren aşırı derecede acıtıyor memeye takınca , oysa kı ağrısız acısız dıyorlar bende mi böyle yaşayan var mı bu durumu
Katya GoktugAren bende göğsümün ucu yara olduğu dönem acımıştı ama normal o zaman. Diğer dönemlerde hiç acımadı
turunclardan01 GoktugAren yanlış yerlestiryorsunuz ben çok uzun süre kullandım.onerdim Herkes memnun kaldı göğüs ucunuz plastiğe taş etmivek koyu renkli olan göğüs ucunuzu ortali yerleştirin hafif sikarak takın
rengarenkduduv Bebeğim doğduğu ilk günden beri kullanıyorum ve dediğiniz gibi bir acıma yok. Elektrikli göğüs pompası ile bir göğsümü sağarken diğerine mochiyi takıyorum ve baya güzel topluyor. Söylenen gibi de ağrı ve acı hiç yok. Acaba göğsünüzde yara mı var?
GoktugAren rengarenkduduv yara falan da yok göğsüm de doğru yerlestırıuorum aslında ama anlam veremedıgım kadar çok acıma oluyor sankı göğsümü çimdikliyorlar gibi
GoktugAren Yani yapıyorum ama aşırı can yakıyor gerçekten , tam ortada olacak sekılde yapıyorum var mı öneriniz