Iyi geceler kızlar bebeğimiz son günlerde yüzüstü yatırırken özellikle deyim yerindeyse tavuk gibi yemliyor sanki yani normal mi değil ki cevremde hiç görmedim açıkçası endişe ediyrm artık. Meme de de yaptığında süt az geliyor diye düşünürdüm şimdi yerde de böyle hareketler olunca kafam karıştı. Benzer durumda olan var mı? 7 ay 24 günlük bu arada