Merhaba bebeğim 1 yaşında hastalandı bugün ateşi 38.5 geçti acile gittik boğazları da kızarmış ateşini sürekli kontrol edin vs dedi ilaç verdi. Ateşi düşmüyor ne yapsam 37.5 altına. Sabaha kadar kontrol edeceğim dusmezse tekrar acile gideceğim ama bu durumda yarın izinli sayılmam için ne yapmam gerekiyor ?