Derya_mihra niye alışmıyım ki? Ayrılamıcağımız bir durum yok alt tarafı yan oda da yatıyor😅 Oğlum da alıştı normal bir durum çünkü yenidoğan dönemi geçince beşiğinin etrafına korumalık koydum bizi görmesini engelledim oda değiştirincede pek bir fark olmadı ne kadar erken alıştı okadar iyi. Ben bu şekilde uygun gördüm kendimde ve oğlumda. Sorunsuz şekilde ilerledik bazı geceler korkup ağladığı, susadığı olabiliyor elbette kalkıyorum ihtiyacını gideriyorum.