Esilamveben alakasız olacak belki ama Alt sizden biraz düşük Ast sizinkinden biraz yüksek benim tahlilimde olmuştu. Karaciğerimde kist çıktı. Kisthidatik diye geçiyor ya da köpek kisti diye. Aynı kşst kuzenimin 3 aylık bebeğinde de çıkmıştı çok şükür onunki ilaç ve tedaviyle küçülmeye başladı. Allah başa vermesin inşallah sizin küçüğün bir şeyi yoktur ama ayrıntılı ultrason çektirseniz bir karaciğer ve safra kesesinin olduğu yerleri.