Dmla01 ah yavrum. Nebülazatör var mı evde
1 doz hava iyi gelir
Yoksa soğanı rendeleyin suyunu çıkarın içine 1 çay kaşığı bal ys da pekmez katın cezvede 1 dk ısıtın içirin 2 3 gün devam edin toparlar
Veya
Kaynamış suya 1 çay kaşığı çörek otu katın 5 6 dk dinlensin içirin 2 3 gün, günde 1 kez 1 çay bardağı kadar
Kaşık ile içmez ise şırınga ile verin