Busrasener43 9.cu ayda kizamik kizamikcik asisini yapiyorlar canim 1 yasinda tekrardan ayni asiyi uyguluyorlar tekrar dozu diye suriyelilerden dolayi kizamik vakâlari cok arttigi icin 2 doz seklinde uyguluyor bazi yerler. Mesela bize saglik ocagi 9 ay asisi var diye soylemedi ama biz zaten tum devlet asilarini doktorumuzda yaptirdik bugune kadar yaptirdiktan sonra ebeye de msj attim ilk 2 ay asisini sadece saglik ocaginda yaptirmistim ondada rotavirus icin bikgi vermeyince biraktim orayi. Yani yapan yerler de var yapmayan yerlerde var ama 8 aylik asisi yok