Merve
teşekkür ederim etiketlediğiniz için🤗❤️
Nyles2019
Merhaba, benim oğlum da 3 yaşında ve cuma günü ameliyat oldu. Bademcikleri küçültüldü, kulağında ki sıvı temizlendi ve burnunda ki polip alındı. Oğlumun ekim ayından beri burnu tıkalı o yüzden kulak burun boğaz doktoruna götürdüm oda burnunda polip var dedi. Sonra işitme testi yaptı ve bu polip o kadar büyümüş ki kulağına da bastırıyor ve duymuyor dedi. Hastaneye gittik ameilyat için gün almaya ve orada da muayene edildi. Ordada aynısı söylendi. Kulakta ki su birikimi dışarıdan tam görünmüyor ama genelde bu gibi durumlarda su birikimi olduğu için hazır ameilyat oluyorken ona da bakacağız dediler. Oğlum hem horluyordu, hem geceleri nefesi kesiliyordu, aşırı huysuztu hep ağlıyordu, sürekli orta kulak iltihabı oluyordu ve iştahsıztı. Bademcikleri de şiş olduğu için ameilyatta onu da küçülttüler. Konuşma konusunda da doğur düzgün anlaşılır kelimeleri yok. Dil terapistine de başladı😊 ameliyattan sonra doktorla konuştum oda kulağını da temizledik aşırı çok su birikmiş hatta su jelibon kıvamını almıştı dedi ve boru yerleştirmişler biraz hava alsın kulakları diye, o boru da 3 ile 12 ay arası bir zamanda kendiliğinden düşüyormuş geri☺️