Yeni doğan bebekler büyük tuvaletlerini yaparken zorlanırlar çünkü henüz bağırsaklarını tam yetişkinler gibi çalıştıramadıkları için zorlanırlar Bebeğin kaka yaparken zorlanması kabız olduğu anlamına gelmez. kaka yaparken çok zorlanıyor ve 3-4 günden uzun süre aralıklarla dışkılama yapıyorsa kabız olduğu söylenebilir. Bunu da takip et tabiki normalde çok akışkan olur dışkıları ama kabız olduklarında çok daha katı olur