Erdemir yaa kıyamam sana canım 😥 ağlama yalnız değilsin bizde RSV virüsü atlattık 5 gün hastanede yattık, domuz gribi atlattık korona atlattık. Çok üzülüyor insan ama sen dik dur. Bebeğin uyurken güzelce dinlen kii güzel ilgilenebil. Ek gıda alıyorsa vitaminli şeyler vermeye çalış çabucak toparlar inşallah