Kafayı yemek uzereyim artık ya nerden baştan alistirmadim su sallama işini biraktirmaya artık çok zorlaştı birde bu aralar uyanıyor akşamları su saat şimdi yeni uyuyacak bı posta uyudu ayağımda. Yoruldum artık. Sallanmayi biraktirmak için çok mu geç
Yapmak istiyorum çok sabır lazım biliyorum cesarette edemiyorum. Lütfen yardım edin çok mu geç ayağımda uyuyo gündüzleri uyanana kadar.