Benimde bebeğim öyleydi üstelik kolikti akşam saatlerinde sürekli ağlardı yemek yapmaya vaktim bile olmazdı kucağımdan bıraktığım gibi ağlamaya başlardı üstelik gazı da çoktu çok şükür 3.ayından sonra düzelmeye başladı gün geçtikte daha da iyi oldu sizde sabredin düzelecek inşalah