Arkadaşlar merhaba
14 gün önce sezeryan dogum yaptım. Normalde az az akıntı şeklinde kanamam vardı. Fakat bu akşam bardaktan boşalırcasına kanamam oldu ve hala öyle daha önce böyle bir durumla karşılaşan var mı? 14 gün sonra bu kadar kanamam ın olması birden korkuttu