Mehdisalih Oğlum son iki haftadır sürekli ağzıyla baloncuk yapıyor salyaları o kadar fazla ki koluma akıyor ordan da yere sürekli üstü ıslanıyor bunun sebebi nedir yaşayan var mı
BirAlparslanAnnesi Mehdisalih oğlum 15 aylık hala salya akıyo (tabiki dişten bizimkisi şuan için)çok normal bir gelişim süreci 🌸
Gamzeburkan Mehdisalih dişleri yerleşiyor diye biliyorum bizimde o aylarca aşırı salyamiz akardı 8.ayda çıktı disimiz 😊 büyüdükçe azalır salya ama dis dönemlerinde hep akıyor
mehmel54 Mehdisalih benimkide aynı şekilde 2 buçuk aylık ve salyaları çok kehribar kolye ya da bileklik almayı düşünüyorum 🥰
Smehtap Mehdisalih benimde kızım 4 aylık olacak bı kaç gün sonra. O aylarda başladı bizimkide, doktor kontrolünde diş köklerinin oluşmaya başladığını söyledi ondan olurmuş, ama reflüsü de var. Ondan olur mu bilemedim ama bana diş dedi doktor
Zeynep71 Kehribar kullanıyoruz hiç işe yaramadı salya bi başladı 2 aylık ken şimdi 4 aylık halen devam ediyor