Rmysaa benimde bebeğimde olmuştu. Korktuğum için doktora götürmüştüm. Doktor yenidoğan kızlarda normal dedi. Daha fazla kan da olabilirmiş. Anneden bebeğe doğumda geçen hormonların etkisindenmiş. Ama siz yine isterseniz nolur nolmaz doktorunuza sorun