4b sözleşmeli personelim içişleri bakanlığına bağlıyım. Nüfus müdürlüğünde calısmaktayım 3 senemi doldurdum. Bebeğim için bulunduğum ilçeye tayın olmam gerekıyor ben başka ilin ilçesındeyım. Bebeğime down tanısı kondu. Genetik testinin cevabı hala gelmedı ama beklıyorum dilekçem de de bunu belirtmek istiyorum benegımın en çok bana ihtıyacı var ama iş yerım uzakta ve uzak kalmak istemiyorum artık. Tayın dilekçesi verırken heyet raporu mu gerekıyor genetik testın sonucu yeterli mi nasıl oluyor o işler bilen var mı