Merhaba arkadaşlar benim size bir sorum olacaktı benim 9 aylık oğlum var 1 ay önce çalışmaya başladım bebeğime annem ve kayınvalidem bakıyor dönüşümlü.Oğlum 4-5 aya kadar hep benim kucağımda uyurdu beni isterdi bende susardı 5 aylıktan beri bir yere gittiğimde falan beni hiç aramazdı geldiğimde diğerlerinden farklı tepki vermezdi ama babası işten gelsin çok güzel tepkiler veriyordu özlediğini belli ediyordu bende acaba beni mi sevmiyor diye düşünüyordum üzülüyordum açıkçası şimdi işe başladım 1 aydır ama hala geliyorum işten tık yok hiç özlemiş gibi durmuyor acaba bebeğim beni mi sevmiyor yoksa neden böyle yapıyor olabilir yoksa onunla oyunlar oynuyorum ilgileniyorum ama emziremedimde sütüm kesildi 4.ayda gerçekten üzülüyorum çok hemde