Kizlar kizim 7.ayin içinde.ogluma hep uyku düzeni oluşturmuştum saatlerini asla gecirmiyordum .uyku problemi vardı yinede.ama kızım emiyor biraz oynuyor hop uyuyor kendi jendine .mesela şuan 2 yada 3 uyku yapması gerekiyor sanırım ama daha fazla yapıyor .geceleri de en fazla 2 kez uyanır bazen hiç.bazen 1.gelisimi emmesinkilosu felan güzel .uykuyu mu seviyor sizce?bu şekilde devam mı etmeliyim yoksa napim anlamadım .huysuz da değil hiç.oglun da uyku sorunu yaşayınca kızımın uykusu tuhaf geldi.yaaa ne güzel uyuyan bebek git yat mi diyorsunuz yoksa 🤕