Talyaninannesi Bebeğinizi diş çıkarma döneminde emzirirken göğsünüzü ısırdımı yani memeyi ısıranınız var mı aranızda onu nasıl terbiye ediyorsunuz anneler bilgili olan var mı?
Denizgozlum Talyaninannesi bebeğiniz göğsünüzü ısırırsa hiç tepki vermeyin. Ne gülün ne de kızın. Hiçbir şey olmamış gibi davranın. O zaman yapmayı kesecektir. Bağırınca ya da gülünce oyun gibi geliyor aslında meme ısırma genelde diş çıkarmadan bağımsız keşifle olur tabi o döneme de denk gelebilir
Elifffko Başta bilmeden ısırdı tepkı vermedım sonra bence farkına varıyorlar ısırmamak gerektigini yani benımkı en azından o sekılde oldu. Eger oyun yaparsa ısırırsada asla tepki vermeyıp dikkatini dagıttım hep