Merhaba anneler.
kızım 3 yaşında. Akşam 8-9 arası uyur. Ama gece 11-12 den sonra sürekli uyanıyor. Bazen saatte bir uyanıyor bazen 2-3 saatte bir. Artık gerçekten yıldım. Her uyanmada bağıra bağıra ağlıyor. O ağlayınca küçük kızım da uyanıyor. Sonra bir de saatlerce onu uyutmaya çalışıyorum. Evde bakıcmız var, onla durmuyor, babası gitse yanına onla durmuyor. İlla ben gideceğim yanına. hemen uykuya da dalmıyor. Başında yarım saat bekliyorum. Uykusuzluk ve stresten kızıma karşı tahammülüm de azaldı. Bu yaştan sonra uyku eğitimi verilir mi? Ya da nasıl bir yol izlemeliyim?