Banunur Kızlar su sıralar herşey üst üste geldi bende de bi ağlama isteği durduk yere bı anda ağlıyorum sizde de oldu mu
asiltonunmommysi Banunur tam 10 gün bilfiil ağladım, sonra sonra sadece duygulanarak ağlamaya başladım ama 4.5 aylık dişi çıktığında falan bile ağladım yani bence o devam ediyor hep 😂
tazeannee_ Banunur normal doğum çok istiyordum yapamadım diye çok ağladım 😂😂 az önce yine salya sümüktüm 4 aylık olacazzz🤦🏻♀️🤣