Selinuz Merhaba hanımlar bebeğim hasta olmadıkça doktora götüren biri değilim en son ateşlendiğimizde doktorumuz 9.ayda kontrole getir demişti özel hastaneye gidiyoruz gerekli mi yani ne yapıyor bilen var mı bilgi verirseniz sevinirim😊😊
Denizgozlum Selinuz 9. Ay ile 1 yaş arası bir tarihte genel muane için gitmek gerekiyor. Kan değerlerine, idrarına falan bakıyorlar. Ben 1 yaşında götürmüştüm
tugbahy6 Selinuz gerekli 9 ayda kan alınıyor ama özelde değil sağlık ocağında verin değerlerine göre özel doktoruna götürürsünüz 9 ayda zaten çağırıyor sağlık ocağı kan tahlili boy kilo için kızımın kanı 11.1 çıktı çok az düşük ben de götüreceğim ay sonu gibi
Sezgii Bence gerekli benim oğlum da sağlıklı birşey yok goturmedim bende 1 yasinda genel bir muayene yaptırdım ve çinko değeri çok düşük çıktı bebeğimin saçları çok.dokuluyordu ben dikkat etmedim keşke dokuz aylıkken kan baktirsaydik dedik 😟😭
Sezgii Selinuz aslında hem dokuz ayda hemde bir yaşta oluyor bunu bende biliyordum dokuz ayda doktora götürünce gerek yok dedi bizde ona kandik aslında doktor çok iyi değildi ben bir yaşında başka şehirde goturcem diye erteledim keşke ertlemeseydim. Gerçekten eşimde b nde çok pişman olduk 😭
Damlarslan tugbahy6 biz de tam tersi sağlık ocağından istediler kan testini yani hastanede vercez kanı sağlık ocağında bebeklerden kan almıyorlar ki
tugbahy6 Damlarslan sağlık ocağına erken gidemedik diye devlet hastanesine gidin orda verin dedi öyle yaptık dönülte sağlık ocağına gidip boy kilo bakıldı işte yani demek istediğim kan tahlili için özele gitmenize gerek yok başka sorun yoksa sonucun çıkmasını bekleyin ona göre özel doktoruna götürürsünüz
Nesrinisa Ayda gitmeniz lazım biz kan ilacı ve d vitamini kullanıyorduk. Kan ve vitaminlerine bakıldı. Kan ilacını kesti b 12 si çok düşük çıktı. İlaç başladık ve bol bol et. Kızım dişlerini sıkıyordu emeklemiyordu dalıp dalıp gidiyordu hiç Aklıma gelmezdi onun eksikliğinden olacağı doktor olur dedi üç ay kullanacağım tekrar bakılacak ilaca başladık düzeldi şikayetlerimiz.