Deletedmom_11 şu an bi düzeninin olmasını beklemeyin. Benim oğlum 4 aylık gündüz süper uyuyor gece uykusuna gelince herşey yerle bir olmuş oluyor. Uyumadığı yerde kendinizi zorlamayın. Bende çok kucağımda gezdirdim salladım ettim ama uyumayan uyumuyor. 2 aylıkken falan 23.30 dan önce uyumazdı. Ben de alışmıştım önceden kendimi paralıyordum baktım uyumuyor salona getirip ışıkları kapatıp alt yazılı dizi falan izliyordum. Ona da yer yapmıştım tv görmeyecek şekilde yatıyordu. Kendinizi paralamayın. Daha uyku eğitimi vs için çok erken. Sabırlı olun ısrarla uyku rutini yapın. Uyanıklık süresi 1 saati ila 1 saat 15 dk arasındadır bunu geçirmeyin. Ye oyna uyu diye düzen kurmaya çalışın ilerde faydasını görürsünüz. Uyandı emzirin altını alın şarkılar söyleyin oyun oynayın ayaklarına dokunun oyuncak gösterin. Ya da ev işiniz varsa pusete koyun yemek yapıyorsanız konuşup anlatın bak pilav yapıcam içinde pirinç var yağ var vs gibi her yaptığınızı konuşun dinlemeye bayılırlar. Uyanalı 1 saat geçince kucağınıza alın evi turlayın camdan bakın gündüz olduğunu gösterin konuşarak anlatın. Beşiğine dönence tarzı bişey alın ilgisini çeksin.
Bunları yaptınız illa uyuyacak diye bişey yok. Sadece bu düzene alışsın. Uyanınca meme emeceğini oyun oynayacağını sonra uyuyacağı sırasını bilsin. Ve mutlaka her gün hava çok kötü olmadığı sürece dışarı çıkartın çıkamıyorsanız balkondan camdan hava aldırın