Kızlar öncelikle çok utanıyorum sorarken 😖 doğum yapalı 4 ay oluyor sezaryen doğum yaptım. Normalde hiç böyle bisey olmazdı ama son 2 buçuk aydır eşimle ilişkiye girdiğimde vajinamdan bir koku geliyor acaba sebebi ne olabilir? Bir çözümü var mıdır? Haftaya doktora gidicem ama öncesinde belki bir çözüm olur. Normal olarak bir şey yok kokmuyor. Ama ilişki sırasında kokuyor eşimde dedi normalde hiç kokmazdı neden koku geliyor diye😖 idrar yolu enfeksiyonu geçirmiştim acaba o mu kaldı hala çünkü bazen idrar yaparken yine acıyor gibi oluyor nadirde olsa. Yani ilişki sırasında gelen akıntım kokuyo ve çok utanıyorum artık başına gelen var mı çözüm ne oldu? Yani içten gelen bir koku dıştan hiç bisey yok ilişkide cıkıyor ama koku ortaya ve rahatsız edici. Tekrar özür diliyorum sizlerden çok utandım sorarken ama sormak zorundaydım teşekkür ediyorum sizlere 😞😞😢😢