Arkadaşlar akıl verin son adet tarihim 29 ocak. Cuma günü test yaptım ve negatif çıktı. Yarın sağlık ocağına gidicem ama konduramıyorum çünkü eşimle korumali bir ilişkimiz var ki şubat ayı içerisinde öyle münasebetimiz olmadı.
Aklıma gelen 3 şey ya üşüttüm ondan geç gelicek yada internette okumuştum krona aısı bazi yan etkilerinde adet gecikmesi yapıyor diye yada hamileyim. Sonuncusunun olmasını istemiyorum çünkü daha kendimi yeni yeni toparlamışken tekrar aynı şeyleri sil baştan yaşamayı düşünmüyorum. Aslında adet olacakmışım gibi bir bel ağrımda var ama bilemiyorum akıl verin fikir verin başına gelen var mı