Kızım 2 aylık ne biberon ne emzik ikisinide kullanmıyorum sadece anne sütü memeyle resmen savaşıyo bazen iyi yiyo bazende dövüşüyo resmen kolik bi bebek zaten niye böyle yapıyo aç ama emmiyo sütümde bol sabahtan beri ağlıyorum 😢 beklenen tarih 11 mayıs doğum tarihi 3 mayıs