Yesimgulcakir Hilal37 Sezaryan oldum 5gun sonra gıttım 2 gün tekrar gittim bandajı çıkarttılar bıde 40cıkınca gıdcem ☺️
Ayaz0608 Hilal37 40 çıkınca muayne 3tti normal dogum yaptım simir testi yaptı kist varmı yok mu ona baktı bi de dogum kontrol için görüşme yaptı o kadar
Hilal37 Fatma123 bi defa muayne oldum bi hafta sonra gene gel dedi gitmedim.acaba 40 cıktıktan sonra gitsemmi o zamnda cagırcakmıydı diye duşünüyorm
Hilal37 Yesimgulcakir 40 ta genel olarak cagırıyo doktorlar heralde bende gidiyim bari dikişler ne alemde içim rahat etmiş olur
Nazyavuzalp Yesimgulcakir bandajı cıkardıktan sonra pansuman yapmalısn denıldı mi size birde dus alırken kesi yerine herhangı bırsey kapatıyrsmsn?
DenizKizi Hilal37 ikinci dogumum ya ondan önemsemedim cok sukur bi sıkıntımda olmayinca😂😂 artik bisey olmaz galiba
Hilal37 cokcocuklu anladım canm 40 ta cagrıyolarmu bilmediğim için . 2. Muayneye gitmedim cunku cagırcakmıydı bilmediğimden
Yesimgulcakir Nazyavuzalp yok canım pansumana falan gerek olmuyor estetık oldugu için banyodada sıkıntı olmuyor