Hiç alakası yok her şekilde o bağ oluşur. Memeden olmasa da yine sen karnını doyuruyorsun onun, sen altını değiştiriyorsun kısaca tüm öz bakımını sen yapıyorsun. Seviyor, şefkat gösteriyorsun. 9 ay senin kalp atışını dinleyerek tek beden yaşamış bir bebek nasıl olur memeden emmedi diye annesine daha az bağlanır ki?
Görümcem hiç emziremedi sağarak içirdi. Sütü de azdı 1 sene anca içti oğlu anne sütünü ama annesine aşırı düşkün bir bebekti şuan 3 yaşında hala da öyle. Kimseyi dinleme, anne kalbini dinle 🥰