Arkadaşlar merhaba. Kızıma uyku eğitimi veriyorum. 4 günlük paket aldım daha sonrasında uyku planı doğrultusunda başladım eğitime. Eğitime başladıktan sonra dişi çıktı biraz sancılı süreç geçiriyoruz tabi eğitmen atak haftasında olduğunu söyleyince daha bi zor oldu. Bugün 10. günümüzdeyiz fakat hala uyuturken ağlyor uykuya direniyor. ( tabi hala pış pış pat pat yapmayı bırakamadm) Alışması lazım değil mi? Sizde süreç nasıl ilerledi öğrenmek isterim.bu arada kızım 6 ay 5 günlük.