Mommysharkdoodoodoodoo hiç geri çekmeyin. böyle bir yeteneği varsa geliştirmeye devam edin. 4 senelik ilk okulu 3 senede bitirdim mesela. ikinci sınıftayken dersler çok sıkıcı gelirdi, çünkü yaz tatilinde 2 sınıf programını kendim çalışmıştım. hoca beni 3 sınıfa atlattı. bir yön vermeye çalışın şimdiden harfler, sayılar öğretin derim. 4 yaşımda çok rahat dedeme gazete okurdum ve bunu hala hatırlıyorum. ailemin para konusunda pek imkanı yoktu. gittiğim yere kadar gittim. fazla imkan olsaydı belki başka yerlere de gelirdim.