3.5 yaşında kreşe gidiyor bizde öule bir düşkünlük yok babası ile de çıkar benimle de çıkar teyzesi ilede çıkar kuzenleriyle de yeterk evden çıkmak olsun umarım düzelir siz akşamları yatarken saçını okşayarak ons telkinde bulunabilirsiniz. Oğlum babasını çok sever onunla dışarı çıkar yalnıx kalır anne olmasada annenin her zaman geri döneceğini bilir. Gibi gibi