Bir yaşında kızım var normalde.cok dikakt ederim ama.ben farkında olmadan altına yapmış yaklaşır bir saat öyle kalmış hiç huysuz da.degildi bakayım diye baktığımda.altini doldurginu gördüm bı baktım ki nasıl kızarmış.bamyo yaptırdım Bepanthol kullandım ama.gecmedi hala çok kızarık ne yapmam lazım