Zeynep228 Bebek arabası alacağım fakat iyi bir marka,kaliteli,fiyatı önemli değil fiyatıyla beraber hatırlıyorsanız yazarsanız sevinirim.Bu konuda çok tecrübesinin yardımcı olun lütfen
BirAlparslanAnnesi Zeynep228 travel sistemden bence uzak dur derim alıpta memnun kalanı cok nadir gördüm hem çok yer kaplıyo hem hantal 😕 ben elele nin kabin boyunu kullanıyorum doğduğu günden beri oğlum 15 aylık çok çok memnunum valla
Zeynep228 momma 8 aylık canım aldığım bebek arabasından memnun değilim Kraft almıştım ama hoşuma gitmiyor arızalı çıktı
Zeynep228 sadeturkvatandasi bi bakiiim onada ama hani böyle uzun süreli kullanmak istiyorum 1 sene sonra tekrar almaya gerek kalmasın
Barlasb10 Doğumdan önce almıştık kanz c go kabin boy tam yatarlı sanırım 800 küsürdü 2 yık önce şimdi nedir bilmiyorum ben aşırı memnunum tek elle katlanması falan baya işimi kolaylaştırdı
Wanderlust Zeynep228 inglesina zippy light baston model ama maxi cosi puset ile uyumlu ilk 6 ay pusetle kullaniliyor sonrasi baston modele donduruluyor tek elle acilip kapaniyor hafif ve surusu travel gibi cok rahat. Adam satarken icine oturup zipladi saglamligi konusunda oyle ikna olduk 3-4 yasa kadar kullanirsiniz genis ve saglam dedi biz alirken pusetle birlikte 7bindi suan bilmiyorum kac oldu 11 aydir kullaniyorum hergun de cikiyoruz asansor yok benim icin cok pratik bebegim de rahat ediyor 1 uykusunu gezerken icinde yapardi hatta hep.
serebro Zeynep228 kullanım açısından dediklerim hafif ve az yer kaplıyor. Travel evet sürüsü iyi ama parça parça hantal çok. Ben memnun değilim.
Zeynep228 BuzluKahve bakıyorum hemen canım internetten ama gidip bakıp ellemem lazım şimdilik internetten bakayım 🤣
Zeynep228 serebro arabası büyük olanlar için problem değil aslında benim arabamda büyük ve büyük olması daha iyi gibi ya kreşe başladığında büyük arabalar daha çok tercih ediliyor burada
Limoncekirdegii Zeynep228 benimki travel yoyko cıty memnunum. Öyle çok ağır filan diyorlar ama ben alırken inceledim çok ağır değil diyorlardı gerçekten de değil.
Zeynep228 Limoncekirdegii travele baktım da benim ki de travelmiş memnunum aslında ama çabuk hasar gördü çok uyguna almıştım markasıda pek iyi değil galiba o yüzden iyi bir şey alıp uzun süre kullanmak