Adakuss Kızlar ayın 10 nunda 2 aylık olacaz. Sorum şu bebeğimi beşiğin içine ana kucağına koyarak yatıyorum. Şimdi sadece direk beşiğe koysam rahat uyuyabilir mi?
Alevvvv Adakuss bnde ilk başlarda anne yanı yatağıyla koydum beşiğine sıcak kalsın üşümesin diye 2 bucuk ayından sonra normal yatırmaya başladım canm alışsın diye
Deletedmom_61 Adakuss sakın yataga kafasını yükseltmeden yatirmayin derim Allah korusun gece beslenmesi sonrası kusar falan
Deletedmom_61 Adakuss kuzum sabah atayım, dönmeye başlayana kadar falan ama kuzenimin çocuğunun refludu var 2 yaşında hala kullanıyor döseginin altından koyup kafasını yükseltmek için
Alevvvv Adakuss valla bilemedim canm sen karar ver ona cok farkeden bişey olmuyo zaten istersen bekle biraz daha
Adakuss Deletedmom_61 yastık yok ama çarşaf katladım başının altına koydum başını sürekli döndürüyor ana kucağında sabit duruyor.