Merhaba arkadaşlar ben tam 1 ay önce normal doğum yaptım ama öyle böyle bir doğum değildi sıfır sancı ve sıfır açılmayla 42.haftada suni sanciyla doğurdum çok çok zordu o gün aklıma geldikçe psikolojim bozuluyor neyse konuya geçeyim 😀içten atılan dikiş sayısını söylemediler ama dıştan 4 tane dikişim vardı bugün hepsi tamamen düştü ama şuan yerleri agiriyor(ilk günden beri o ağrıları çekiyorum)sorum şu ki dikişler düştükten ne kadar zaman sonra dikiş yeri iyileşir?